Veelgestelde Vragen

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen. Via de knop aan de bovenkant van de website kun je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen. Op de pagina van de winkelwagen zie je ook het totaalbedrag en de berekende BTW.

Vervolgens kun je op één van de bestelknoppen klikken en kom je in het afrekenscherm. Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het eerste onderdeel vul je de adresgegevens en e-mailadres in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie.In het tweede onderdeel kies je een verzendmethode. Hier kun je ook een uitgestelde verzenddatum kiezen en een servicepunt of een aangepaste verzendoptie selecteren. Wij leveren dus waar en wanneer het jou uitkomt! Bij het 3e onderdeel kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Onderdeel 4 laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden dan kun je de checkbox selecteren en de via de knop Afrekenen, na stap 4 in de checkout, de bestelling afronden en naar de betaalpagina gaan. Wanneer je klinkt op de knop afrekenen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.

Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Wanneer je de pagina met het gewenste product geopend hebt, zie of het product op voorraad is.
Indien het product tijdelijk uitverkocht is, kun je aangeven dat u bericht wilt ontvangen wanneer het product weer op voorraad is.
Omdat we een vernieuwend assortiment willen blijven voeren kan het wel eens voorkomen dat producten niet meer terug op voorraad komen.

Waarom hanteren wij een minimaal orderbedrag voor onze webshops?

Wij willen de hipste producten voor een mooie prijs aan jou verkopen. Om dit mogelijk te blijven maken, hanteren wij een minimaal orderbedrag van 10 euro (dit bedrag is na verrekening van een eventuele korting en verzendkosten). Onze logistieke en afhandelingskosten voor bestellingen willen we op deze manier zo min mogelijk laten doorrekenen in de verkoopprijzen van onze producten.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, Mister Cash, Sofort, MasterCard, VISA, Afterpay (achterafbetalen binnen 14 dagen) of Overboeking vooraf.
iDEAL is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland en Mister Cash in België. Met behulp van iDEAL en Mister Cash kun je zelf kiezen met welke van de aangesloten banken je wilt betalen.
Alle betalingen worden verzorgd via de betalingsprovider Buckaroo.
Kies je voor de optie Overboeking? Let er dan op dat de bestelling na ontvangst van de betaling wordt verzonden.
Afterpay is een achterafbetaalmethode. Bij het afrekenen checkt Afterpay je kredietwaardigheid en geeft ons akkoord om je bestelling te verwerken. Wanneer je voor deze betaaloptie gekozen hebt dien je het verschudigde bedrag aan Afterpay te voldoen. Voor het verwerken van een betaling met Afterpay vragen wij een toeslag van 1,95 euro.

Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?

Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van ons hebt ontvangen.
Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice: 088-0990300 of info@welovedeco.nl

Hebben jullie ook een winkel?

We hebben helaas geen winkel waar je kunt rond 'snuffelen'.

Kortingen

Zijn er producten of productgroepen uitgesloten van kortingen?

Ja, kortingscodes zijn niet geldig op o.a. de Fotokist, HD Videozuil, boeken en tijschriften, Illustraties, Instant Photo Box, Instant Photo Refill, Instax Camera's, Gift Cards en de trouwkaartenwebsite.

Zijn er nog aanvullende voorwaarden voor kortingscodes?

Ja, kortingscodes zijn niet geldig icm andere kortingscodes, acties of B2B-accounts. En zijn niet met terugwerkende kracht te gebruiken. Iedere kortingscode is gedurende een bepaalde periode geldig, na deze periode kan de kortingscode niet meer worden gebruikt.
Op trouwkaarten.weddingdeco.nl is het kortingspercentage alleen geldig op het drukwerk, dus niet op de papier toeslag en enveloppen.

Kan ik een kortingscode meerdere keren gebruiken?

Tenzij anders vermeld, geldt voor iedere kortingscode dat deze per persoon en per e-mailadres slechts eenmaal kan worden gebruikt.

Krijg ik geld terug wanneer de waarde van de kortingscode meer is dan mijn bestelbedrag?

Nee, wanneer je een kortingscode gebruikt en de waarde van de (totale) prijs onder de waarde van de kortingcode ligt, vervalt de overige waarde van de kortingscode.

Door het gebruik van de kortingscode kom ik onder het gratis verzendbedrag uit en dien ik verzendkosten te betalen. Klopt dit?

Ja dit klopt, als basis voor het berekenen van de verzendkosten nemen wij het totaalbedrag van je winkelwagen minus eventuele kortingen (Bijvoorbeeld kortingsacties, B2B accounts, staffelprijzen en afprijzingen).

Is de kortingscode inwisselbaar voor geld?

Nee, een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld.

Wat gebeurt er met mijn korting wanneer ik een product retour stuur?

Indien je de producten retourneert waarmee je de kortingscode heb gebruikt, dan komt de korting te vervallen.

Cadeaubonnen

Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?

Je cadeaubon is twee jaar geldig.

Hoe kan ik mijn cadeaubon inleveren?

Tijdens het afrekenen kun je in stap 2 de code van je cadeaubon invullen bij het veld 'Kortingscode inwisselen'.

Kan ik ook een deel inleveren van mijn cadeaubon?

Dat is mogelijk, alleen zal je voor het restantbedrag een nieuwe code moeten ontvangen van onze klantenservice. Neem hiervoor contact met ons op.

Kan ik meerdere cadeaubonnen inleveren in één bestelling?

Het is helaas niet mogelijk om meerdere codes tegelijk in te voeren. Neem in dit geval contact op met de klantenservice, zodat je cadeaubonnen kunnen worden samengevoegd op één code. Hiervoor vragen we je om een foto mee te sturen van je cadeaubonnen waarop de codes duidelijk leesbaar zijn.

Ik heb een kortingscode en een cadeaubon, maar ik kan ze niet allebei gebruiken.

Het is helaas niet mogelijk om meerdere codes tegelijk in te voeren. Neem in dit geval contact op met de klantenservice, zodat ze je verder kunnen helpen.

Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren en ik heb betaald met een cadeaubon. Hoe gaat dit in zijn werk?

Wanneer je bijbetaald hebt, zal het retourbedrag eerst hiermee verrekend worden. Daarna zal het terugbetaald worden in de vorm van een cadeaubon. Deze ontvang je per mail. Het bedrag van je nieuwe cadeaubon kan nooit hoger zijn, dan de waarde van je originele cadeaubon.

Is de cadeaubon inwisselbaar voor geld?

Nee, een cadeaubon is niet inwisselbaar voor geld.

Ik heb een andere vraag over een cadeaubon.

Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via chat, mail of telefoon.

BTW en Buitenlandse klanten

Prijzen

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

BTW Buitenlandse klanten
Let op! Klanten buiten Nederland met een geldig BTW-nummer moeten voor het bestellen eerst een account aanmaken en contact met ons opnemen.
Wij kunnen het opgegeven BTW-nummer verifieren en je account dusdanig instellen zodat je BTW-vrij kunt bestellen. Bestel je zonder dit te doen, dan wordt door de site automatisch BTW gerekend. Wij kunnen dit niet achteraf corrigeren.
Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Klachtenprocedure

Mijn product is niet naar wens, wat kan ik doen?

Wanneer een product niet aan je verwachting voldoet kun je deze retourneren. Bekijk onder de kop retourneren hoe je producten terug kunt sturen en wat de voorwaarden zijn.

Ik heb een klacht. Wat nu?

Wij doen onze uiterste best om je ervaring met ons naar wens te laten verlopen. Wist je dat klanten ons beoordelen met een 9,2? Helaas komt het wel eens voor dat de producten of service niet zo zijn zoals je had verwacht. Uiteraard gaan we dit oplossen voor je. Je kunt ons een e-mail sturen via info@welovedeco.nl of telefonisch bereiken op 088-0990300. Wanneer het een klacht betreft over een product dan vragen wij altijd om een foto mee te sturen zodat we de klacht direct in behandeling kunnen nemen.

Wij nemen klachten serieus en je kunt binnen 24 uur (op werkdagen) een inhoudelijke reactie van ons verwachten. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing en zijn pas tevreden wanneer jij dat ook bent.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Heb ik garantie op mijn bestelde product?
Ja, op al onze geleverde producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er, in alle redelijkheid, van mag verwachten. Is dit niet het geval dan zullen wij, We Love Deco BV, zorgen voor herstel of vervanging van het product. Wanneer er geen verdere oplossing is zullen wij het aankoopbedrag restitueren. Aan het bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld aangezien het ene product langer mee gaat dan het andere en van het ene product wordt ook weer meer verwacht dan van het andere.

Retourneren

Op de pagina retourinformatie vind je alle informatie over het retourneren van een artikel.